src's FotoPage
src utm
By: src utm

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Saturday, 22-Jul-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
chamah-ulu sepat 06

puncak chamah
terjun tiruk
????
View all 6 photos...


Saturday, 24-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Majlis Ulang Tahun SRC ke-10

Melepak2 jap...
Tunjuk rajin lipat brochure..
Fara & Sarah
View all 67 photos...
Tema : SEDEKAD GEMILANG BERSAMA SRC
Tarikh : 24/9/05
Hari : Sabtu
Tempat : Dewan Serbaguna Kolej Tuanku Canselor (KTC)
Masa : 8.00 - 3.00 pg tu....

Mmg seronok sgt majlis nie. Penganjuran bagus, persiapan teratur, ajk2 nampak sume rajin,. Tak salah kalo diberikan kredit kepada MT&MJK serta junior2 yang menganjurkan. Bukan majlis gempak yang diminta tp kemesraan dan jalinan ikatan silaturrahim tu yg penting. Siap dapat sambut besday, potong kek dn mcm2 lagi...Part yg paling best bila bergambar beramai-ramai yang dikepalai oleg abg jepp. Dah lamo tak gambar ramai2. Rugila kepada sesiapa yang tak dapat dtg. Gambar2 nie dari persiapan hingga la 'ragging' kul 3 pg..he..he..MC pada malam tu Tie-Ha dan Namez. Dorg berjaya menyerikan majlis tu..especially namez ngn lawak jepun die...Nie serba sket tentatif die...yg teringat la..kalo salah bgtau yek...

Aturcara :
8.30 - 9.00 - kedatangan para tetamu
9.00 - 9.30 - kedatangan VIP
- Kata aluan dari pengerusi majlis
- ucapan dari En kamsini (wakil TNC)
- memotong kek ulang tahun SRC
- Ucapan dari Presiden Srakang(Bob)
- Ucapan dari Presiden Pertama (Abg Jepp)
- Persembahan Multimedia ..best tau..touching je...
- Persembahan2...



Friday, 16-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Zaman Dulu-dulu

hitam putih 001
hitam putih 002
hitam putih 003
View all 12 photos...
Gambar hitam putih nie diambil oleh abg zud..
Kalo tak silap gambar nie diambil sewaktu pra-KAR dan KAR tahun 2000...
Mmg best masa tu...
Pertama kali SRC membuat program Pra-KAR untuk ajk2 sebelum program KAR berlangsung...
Tujuan nya supaya AJK2 nie lengkap la ilmu sblm nak ajar org masa KAR tu...
Siap ada xtvt berkumpulan dan mcm2..sebijik mcm xtvt2 KAR...
dan sewaktu Pra-KAR tu ramai senior yang turun..




Thursday, 15-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
KL MTB 2005

Starting Point
Tgh Kayuh Beskal
Finish
View all 6 photos...
Wakil src : Mohd illhami
Tarikh : 10-11 Sept 2005
Tempat : Bkt Kiara

Mase saringan (10/9) tu alami dh bjaye layak kan diri ke final dgn mdpt
tmpt ke-15 drpd lbh krg 80 org peserta...wpun kedudukan ke final tu dm
ranking terakhir..tp congrates to alami sbb jadi slh sorg dlm top 15
finalist..

Esknye,utk final,alami hanye bjaye dpt tmpt ke-11...but its ok...dpt
msk final pn dh bole dibanggakan...so,try again next time k..

Posted by :

Farah Liyana



Wednesday, 14-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Gambo Jelita

 
 
 
View all 19 photos...
Jamuan Raya Tahun 1998

Diberikan oleh Ahmad Rizal Maharam (Champ)



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net